Ny lampa..

Hej :) Nu sitter jag här och bloggar framför datorn igen. Mamma berättade föresten en skitkul sak för några dagar sedan:

(jag satt med pappas lilla, trådlösa data i knäet)
Mamma- "Är det bra med en sådan där liten data?"
Jag- "Ja, den är alldeles lagom stor. Och man kan ha den i knäet och allting. :):):)"
Mamma-" Jaa, vi kanske skulle kunna spara ihop till en, som du kan få i julkapp.."
Jag- "Låter SKITbra! :D:D:D:D"



Hoppas hoppas.. :) Då hade det antagligen blivit betydligt mer uppdatering, det kan jag nästan lova. :)
Något tips på en bra, liiiiten data? :) Den får gärna vara snygg också. ;)

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: essie :D <33

dom här apel datorena ? eller (;

2008-04-04 @ 22:15:15
URL: http://essies.blogg.se

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0