Livskunskap

Hejhej! :)

Måndag idag, känns faktiskt helt okej, även fast det är skola och allt. Men jag vaknade på strålande humör idag, så det ska nog gå bra. :)

Åkte med pappa till skolan idag, så jag kom hit lite tidigare än jag behövde, börjar ju egentligen klockan nio, eftersom jag tänkte plugga lite innan de andra kommer. Vi ska ha sådan där tråkig livskunskap på Maria-församlingen nu direkt på morgonen, riktigt booooring. VI sitter och ahr övningar för att vi ska lära känna varandra i klassen bättre, och vi ska prata om livet och liknande. Typ:
"Hej, jag heter Elin. Jag gick på Västra Ramlösa skola innan och jag gillar ekorrar (man skulle hitta på något som började på samma bokstav som ens namn)". Spännande va? ;)

Nu ska jag plugga,
Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0