Ledig från stallet..

Hejhej!
Sitter i skolan, har precis haft rast. Har sjukt ont i magen, vet inte varför, men jobbigt är det i alla fall.
Mamam ringde innan och sa att jag inte behövde åka med till stallet, eftersom Piggy inte ska ridas idag. Rätt skönt med sådana dagar också.. när man inte är tvungen att åka dit. Ska se om det är någon som jag kan vara med idag, annars går jag kanske en liten runda på stan. Ska kolla ut ett puder, blank panna på Ekebo är inte fint (även om det är svårt att undvika). Sedan ikväll hade jag tänkt jogga, om det inte regnar.

Glömde fota dagens innan, men det kan jag göra när jag kommer hem så ni får se den iaf. :) Har iaf. på mig turkos kofta, svart kjol + de nya skorna och nya väskan. :)



Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0