Dagens outfit.. med nya skor!

Såhär såg jag ut idag, nya skor och allt. :) Fick mycket beröm för skorna och väskan, får väl hoppas på att det var äkta beröm också. ;) Dock så var mina vänner förvånade över att jag hade "gympaskor", har nästan alltid mer kvinnliga skor annars, typ högklackat eller ballerina.

Tog tyvärr ingen bild med skorna på,
ville inte dra in leran som satt på skorna in i mitt rum.




Kofta: Lindex barnavd.
Linne (under): H&M
Kjol: Kusin
Halsband: Thomas Sabo
Armband: Albrekts guld (julkapp)
Kappa: H&M
Sjal: Lindex
Skor: Lindex
Väska: Lindex (jag borde bli sponsrad av Lindex)


Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: Ahrén

Nice

2008-04-17 @ 19:51:54
URL: http://ahren.blogg.se

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0