Dååååligt..

Hej!
Har inte bloggat på två dagar, förlåt, men jag har helt enkelt haft för mycket att göra. I söndags var det tävling hela dagen och igår var det plugg som gällde.

Angående tävlingen kan jag meddela att det gick fruktansvärt dåligt.. Min häst hade bestämt sig för att inte gilla ett av hinderna, så hon vägrade hoppa och vi blev uteslutna. Var skitledsen efteråt, eftersom hon aldrig någonsin vägrat med mig innan, och jag inte vet varför hon gjorde som hon gjorde.
Menmen, nu känns det rätt okej igen, även om vi kom sist, så nu tar jag nya tag. ;)

Sitter i skolan nu och skriver engelska, ska redovisa en engelsk novell imorgon bitti och jag har skrivit 5 rader än så länge. Starkt jobbat!

image333
Såååååååååå oskyldig.


Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: kristin

Just nu säljer jag bloggdesigner för endast 50kr. Gå in på min blogg och kika!

2008-04-22 @ 16:15:07
URL: http://kickans.blogg.se

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0